Milos Kizlar yumurtalik kistim oldugunu ogrendim ve doktor eritmek icin dogum kontrol hapi verdi ve gebelige engel olmayan bi hap ben ogrendigimde sogan kurune basladim ve 1 hafta yaoabildim ardindan hap killanmaya basladim ve ilac biteli 5 gub oldu ben hala adet olmadim ve belirtiletimde yok hamile olabilir miyim acaba bu sekilde olan ya da bilgisi olan var mi
Fadimeeeee Milos ilacın adı ne canim bende en güzeli soğan kürü canim 15 gün sık dişini hiç bişey kalmaz Allahım izni ile denemiş biri olarak şiddetle tavsiye ediyorum 🤗