Zelis_ozdrgn
Bende öyle dışarıda yiyorum ,bir yere gidince başkalarının yaptıklarını filan eve geleyim su bile içemiyorum , su en büyük sıkıntım tiksiniyorum içerken , içermedikte daha çok strese giriyorum bu bebek nasıl susuz duracak diye .. Insallah en kısa zamanda düzlüğe çıkarız 🌸