ShutUp Smyyeislam_ süt parasını soruyorsunuz sanırım. evet hastaneden çıktığımız haftanın içerisinde eşimin hesabına otomatik yatmıştı
ShutUp Kkardelenn1 yok hayır hastane sizin yerinize kayıt yapıyor sonrasında hesabınıza yatıyor sizin bir şey yapmanıza gerek yok
Smyyeislam_ Bende form doldurdum doğum yaptığım hastanede ama ama hesaba yatmamış e devlete bakıyorım eşimin yok yatmamış