Herkese selamm kendi hikayemi de anlatmadan uygulamayı silmek istemedim :)
Salı günü 37+4te sabah normal kontrol için doktora geldik, arabadan inince de eşime “insanlar kontrole diye gidip o gün doğuruyorlar keşke bana da olsa” diye şaka yaptım hatta çünkü sabırsızlanıyordum, doktor da sıkça 40ı bulur dediği için daha bi 3 haftam var sanıyordum
kontrolde bir anda suyunun sınırda olduğunu ve plasentanın da artık beslemediğini söylediler, ek olarak perinatolog da çağırıldı ve kendi doktorum da o da akşam yatışını yapıp suni ile başlatalım bekletmek faydasız olur riskli olur dediler
Bir anda şoka girdim inanamadım buna ama doktoruma güvendiğim için kabul ettik, eve gittik hazırlanıp eşyaları alıp geldik akşam 5.30′da yatışım yapıldı ve suni sancı ilacını aldım
İlk doğumum olduğu için normal sancıyı bilmiyorum ama suninin yaşattığı ağrıyı pek duyduğum doğum sancısı tarifine benzetemedim çünkü ben hep sadece belden ağrılar sancılar hissettim, sürekli nstye bağlı olmak zordu ağrıyı yatarak karşılamaktan dolayı
Gece böyle sancılarla geçti, sancılar istenen kadar artmayınca kandan da suni sancı aldım. Sabah 9 civarı doktorum gelip artık hızlandırmak için her şeyi yaptı, suyu kendisi patlattı ki gerçekten de az aktı, o müdahalelerden sonra sancılar çok ağır gelmeye başladı 8 cme ulaşmıştım sancı geldikçe artık ittirmemi söylediler
10 cm e ulaşınca artık doğum başladı ve sanırım bi 15-20 dk ıkınmalarla sonunda bebeğime kavuştum inşallah bekleyen herkes bunu yaşar hayatımın en güzel anıydı 😭 şimdi taburcu olmak üzereyiz.
Doğum suni sancıdan dolayı bence zordu evet kendi sancımla olsun isterdim ama öyle veya böyle evladıma kavuştum zor kısımları hiç aklıma getirmiyorum onun kokusu her şeyi unutturuyor 💙