Mmehtappp benim de o haftalarda yapilmisti cati muayenem 1 cm acikligin var demisti su an 38+4um 2 cm olmus acikligim ama asla ilerlemiyor neler neler yapiyorum her gun dus aliyorum hurma yiyorum yuruyus yapiyorum o yuzden bence sen de yavas yavas bu aktivitelere basla bebegin kanala girmesi icin ama tabii ki once doktoruna danis