@Miniminiminnos stres yapmamaya çalışın sizi cok iyi anlıyorum zaman geçmek bilmez ister istemez insan merak ediyor ama stres sizede bebeğinize de daha fazla zarar verir. Ben gebeliğimi bilmeden bir dünya gebelikte kullanılmaması gereken ilaç kullandım daha adet tarihime bile vardı bilmiyorduk. Röntgen çekildim ve sonra şans eseri gebe oldugumu öğrendim cok şaşırdım. Cok korkuttular bazı doktorlar kürtaja zorlayanlar bile oldu sadece Allah’a sıgındım. Kalbi attığı sürece benimle olmayı kabul ederse ben razıyım senden gelene dedim ve tevekkül ettim suan 22 haftalık olacağız inşallah. Dün Detaylı ultrasonumuz vardı Allah’a şükür bir sorun yok sadece kalpte ufak bir beyazlık gördü o da tek basına bir önem arz etmiyor endişe edilecek bişey yok dedi. Ben her türlüsüne razıyım zaten evladım iyi olsun sağlıklı olsun yeter bana. Sizin içinde eminim öyle olucak rabbim güzel haberler almayı nasip etsin, sağlıkla kavuşun sizde bebeğinize🙏🏻🥰