Kızlar eşim yurt dışına bağlı çalışıyor şirketi yaz sonuna doğru bi parti düzenliyormuş. İş arkadaşlarını vs çok seviyor ortamı çok güzel ve normal şartlarda koşa koşa gider. Sorun şu ben o tarihte 40 günlük bebeğimle yalnız olacağım. Direkt hayır diyeyim gitmeyeyim diyor ama ben bi düşünelim dedim ve bi yandan gitmesini istiyorum çünkü çok mutlu olacağı bi etkinlik normal şartlarda. Eşime sonsuz güvenirim bu arada iş arkadaşları da tatlı insanlar sürekli çocuğumuzu soran merak eden insanlar. Ama o dönemde yalnız hissetmekten korkuyorum. Bir de yenidoğan bebekle nasıl olur gerçekten bilemiyorum. Birilerini çağırmam gerekirse çağırırım ama bunu çok istemem elimin altında başka insan sevmiyorum 😃2-3 gün sürecek bi şey. Bilemiyorum çok kararsız kaldım ne dersiniz?