Efinahrelmisah Bugün doktor kontrolüne gittiğimde bebeğin kilosunun 3.193 olduğunu söyledi doktorum doğum hakkında da net bir şey söylemedi. Ama iri bir bebek olursa diye korkuyorum normal doğumdan da böyle ilerleyen var mı ?
zlemceylan Efinahrelmisah bende dün gittim 35+2 beneğin kilosu 2700 gr. Ama normal gibi görünmüyor dönmemişti çünkü bebek
Esra1004 Efinahrelmisah 37. Hafta 3500 kiloydu normal doğum bekliyorum 4 kilonun üzerine çıkarsa o zaman duruma göre normal ya da sezeryan deniliyor
1kopek1bebek Efinahrelmisah aranızda normale en müsait benim bebe galiba 😅 38w 3300 gr 28w den beri doğum pozisyonunda. Baş çevre ölçüsü bi kaç gün geride. Tek sıkıntımız hiç gelesi yok 😂
Efinahrelmisah zlemceylan doktorum son hafta bile doğum pozisyonu alabilir demişti bana 32 deyken dönmemişti benimde şimdi baş doğum pozisyonuna dönmüş dedi. 35. Haftanın normal kilo aralığı 1400 ile 3200 arasıymış sanırım ama sınıra yakın olduğu için endişe ettim ben
zlemceylan Efinahrelmisah 37. Haftadan sonra dönerse doğum zor olabilir demişti doktorum bana umarım bu sıralar döner. Minyon veya iri olması anne baba ile de alakalı doktorum bana haftası ile uyumlu dedi kilosuna