kızlar benim bazam kırıldığı için kaynanam bize baza almış. ben evde yoktum annemlerdeydim bazayı gelip kurmuşlar 3 4 gün sonra farkettiğimde bazanın ön kısmında kırık olduğunu gördük fotoğrafını çekip aldığımız yere gösterdik bize dedikleri şey bizim elemanlar böyle bırakmaz evde çocuk vardır onlar yapmıştır evet çocuğum var fakat evin kapısını açıp giremez eve kaldı ki ben daha eve yerleşmedim bile. dün geleceğiz dediler gelmediler bugün eşim gidip yine tartışmış yoğunuz falan demişler şimdi ben bunları genel merkezlerine şikayet etsem sonuç alır mıyım ? 2 yıl garantisi var üstelik kullanmadık bile kuruldu duruyor öyle görselide aşağı ekliyorum 