Herkese merhaba sonunda ben de doğum hikayemi yazıyorum bebişimin kafası 3 hafta önde gittiği için zaten sezeryan olacak gibi görünüyordu 36+3te evde tansiyonum 15/8 çıktı hemen acile gittik gözlem altında tuttulduğum sürede 16/9a kadar çıktı nstde sancılarım da çıkıyordu hafif hafif yatış vermek istediler fakat kendi doktoruma gitmek istediğim için ilaç sonrasında 12/8e düşünce çıktım hastaneden ve kendi doktoruma gittim orda da yine yüksekti tansiyonum ve önlem amaçlı ciğer geliştirici iğne vuruldum dilaltı hapı aldım evde takip şartıyla bıraktı doktorum fakat o gün de sancılarım 90lara çıkıyordu ama ben hiçbir şey hissetmiyordum alfamet yazmıştı doktorum onu kullanıyordum pazartesi günü yani 36+6da kontrolüm vardı gittiğimde yine nstde sancı çıkınca ve tansiyonum onca şeye rağmen düşmeyince yatış verdi doktorum bu hafta doğuma hazırlıklı olalım demişti ben de her şeyi yanıma alarak gitmiştim 37.haftaya girdiğim sabah 8.30a doğum planlamıştık yattığım gün saat başı tansiyonum ölçüldü 2 saatte bir de nst takıldı sancılar çıkmıyordu artık ama tansiyonum en düşük 13/8 oluyordu gece saat 5te bebeğimin kalp atışları aynı düzeyde gidince doktoruma haber vermişler o da ameliyata hazırlayın ben de geliyorum demiş ve beni doğuma aldılar inanın ki çok rahattım tek korkum bebeğim doğunca küveze girer mi korkusuydu o da olmadı çok şükür 16/9 tansiyonum çıkarken bile hiçbir ağrı sızı hissetmediğimden acı eşiğimin yüksek olduğunu anladım spinal anestezi yapılırken ilkinde iğne yanlış yere girdi sanırım olmadı ikincide oldu ama ben hiç acı hissetmedim yeter ki kendinizi kasmayın hep bebeğime kavuşacağım ana odaklandım ameliyat boyunca tek şikayetim ameliyathanenin soğuk olmasıydı bu arada ameliyata aldıklarında da tansiyonum 16/8 falandı ameliyat süresince anca 14/8e düştü bebeğim ilk 10dakikada çıktı zaten sadece çekiştirmeleri hissettim sonra bebişimi getirip yanağıma yasladılar o duygu bambaşka gerçekten o sıcaklığı çok farklı bir his ağlamaya başlamıştı ben oğluma seslendim sakin ol oğlum bak kavuştuk dedim ve sustu o an çok kutsal bir şey gerçekten ardından haftası biraz erken olduğu için 2 saat gözetim altında tutmak istediler oğluşum yoğun bakıma gitti benim de ameliyatımı bitirdiler çok şükür küvez durumu olmadı bir kaç saat oksijen desteği verip getirdiler bir tanecik oğlumu en büyük tavsiyem korkmayın stres yapmayın sonu çok güzel oluyor :)