3-4 gündür inanılmaz var erken doğum riskim var rahim ağzı kısalığım mevcut nidicart magnezyum kullanıyorum bol suda içiyorum enfeksiyon mu yoksa açılmam falan mı oluyor çok korkuyorum bebek baş aşağı pozisyonda o mu baskılıyor acaba acile gitmek istemiyorum çünkü sürekli yanlış ölçüm yapıyorlar ve yatış veriyorlar yoktan yere, doktora çıkıyorum kim ölçtü seni yüksek diyor, o yüzden randevulu gidiyorum hep hemen de bulamam yaşayan var mı bu durumu