Ben ilk doğumumda hiç bir şekilde anlamadım hatta 37+1 de nst ye girdim sancım bişeyde çıkmadı ama o gün çok yoruldum iş yaptım gece birkereden nişan geldi kanla karışık sümüksü bişeydi sabaha kadr bekledim sancım olcakmı die ki olduda sıklaşınca hastaneye gittik o şekilde anladım