Birsevdannelik 36 ve 37 haftada bebek kilosu ne kadar olmalı sizlerin ne kadardı kafamı bir kaç doktor çok karıştırdı
defnevedoruk Birsevdannelik 36+5te 3250ydi, pazartesi 38+3te doğumum var o zaman öğreneceğim bir daha son gittiğimde sormayı unuttum
Birsevdannelik QueenMommy bende 34 haftalıkken gittiğimde 3000 kilo dedi doktor ama biraz kilosu düşük gibi dedi
ezoocum Birsevdannelik 33+4 te gittim 2040 gramdı iyi sizin bence kilosu doktor bana da normal dedi ama bana benimki çok düşük geliyor :(
Birsevdannelik Meryeminannesi20 o kadar olmaz herhalde ya 3500 galam anca olur ay sonunda olacak doğum inşallah
QueenMommy Birsevdannelik Bana çok fazla geldi o haftada o kiloysa doğuma kadar 5kilo olur hayır bide doktorun nasıl diyor az diye
Birsevdannelik QueenMommy yani az deyince bend eyeterli beslenemiyor muyum çocuk gelişmiyor mu diye tereddüt ettim biraz
Gulenay05 Arkadaşlar 34+4 te 2300 dedi doktor kız bebek normal mi 3 kilo olurmu acaba banada kilosu az geliyor ya
QueenMommy Gulenay05 Hayır gayet normal brnmde öyledi 37 haftalıgım suan 3100 gr olması gerektiği gibi az değil korkmayın
Anonimmommy Birsevdannelik 34+5 de aynı gün iki doktora gitmiştim biri 2200 biri 2400 ölçtü ikiside normal dedi 3000 kilo maşallah nesi az sağlıkla gelsinler