Kızlar çok şükür ben de iki haneli sayılara düştüm bir önceki kaybımdan ötürü riskli olduğum için ilaca başlayabilmek için gebeliğimi çok erken öğrenmiştim 3 haftalıktı öğrendiğimde ve doğuma kalan süre aşırı fazla görünüyordu burda son 99 postlarını gördükçe ben bu günleri görebilir miyim acaba diye düşünüyordum çok şükür rabbime bu günleri gösterdi bu bile benim için büyük bişey çünkü ilk defa bu haftaları görüyorum 🥹🙏🏻 İnşallah kucağımıza almakta nasip olur kızım doğdu diye de post açarım inşallah 🙏🏻🎀