Nilasya12 Benim birsey yapasım yok ama kumpir istiyor canım belki yaparım onunda iç malzemesi oyalayıcı 🤣
QueenMommy Nilasya12 Kemikli kırmızı et Makarna Karpuz Daha da fazla yapamam son 1 haftam kaldı ağırlık çöktü kolay yemeklerle devam zaten sıcak oldugu için fazla birşey yiyilmiyor
myangelson Nilasya12 dünkü yemeklerle devam oğluşum çok huysuz bu aralar 🥲 taze fasulye bulgur pilavı bir de karpuz keserim tamam 😅
Alya05 Nilasya12 Eşim arkadaşına yemeğe davetli Benle çocuklarız pratik bişiler yaparım artık Tavuk sote pilav yaparım
Nilasya12 myangelson dolapta yemek varsa yenisine gerek yok 😂 bende bir kumpir yapayım diyorum az kısır vs yapıcam içi için ikindiden sonra girerim mutfağa 😬
myangelson Nilasya12 aynen öyle. Sadece taze fasulye kilcikli çıkmıştı onu sevmemistim ama yapacak birşey yok 😅 ayy kumpir çok severim ya afiyet olsun 😍😍😍 bende bir ara yapacaktım güya kaldı da kaldı 😅 bebe olunca en pratik yemekleri yapmaya çalışıyorum 😅
Nilasya12 demirrleydi_ pizza da sucuk vs yiyor musunuz bazen benimde aklıma düşüyor ama gebelikte önermiyorlar diye sucuğu vazgeçiyorum sebzeli nasıl olur acaba ☺️
demirrleydi_ Nilasya12 yok kendim için sucuk sosis falan koymuyorum mantar ve tavuk biber falan koyuyorum güzel oluyo
Sultansultis Nilasya12 sucuğu kendiniz yaparsanız koruyucu madde koymadan gayet güvenli olur. Sonuçta sarımsaklı baharatlı kıyma. Hazırlarda nitrat gibi koruyucular oluyor
Vrouw Nilasya12 hiç yemeyin sucugu bir daha yiyemeyebilirsiniz,ben yemiş bulundum,miğde kaynadı kaynadı çok fen oldum,bir daha tövbe ettim,düşününce bile miğdem bulanıyor
2cocuk2kopek Nilasya12 canım ilk gebeliktede bunda da yedim ben toksoplazma vs yüzünden deniliyor hazır pizzalarda ki tam pişmiş olmuyor bazen ama evde kendin yaparsan sucuğu da bildiğin bir yerden alıyorsan eğer. Tam pişirip tüketmekte pek sorun olmuyor aşırıya kaçılmadığı sürece
Ayseguls_baby myangelson bende karpuz düşündüm ama eşim havuç tarator çok seviyor dedim gönlü olsun 😀😀❤️
myangelson Ayseguls_baby iyi olmuş 😅 bizde de eşim hiç sevmez ben bayılırım da yakın zamanda yapmadım hiç yapayım bari bir ara 😅