QueenMommy ilk doğumun olacak benim ama iki arkadaşım sezaryen oldu geçen ay, ikisi de ameliyat günü giriş yaptılar, ertesi gün çıktılar. Sabah 6da hastanede olacağım ben, anestezi için de dün kan verdim sabah beklemeyelim boşuna diye, artık diş çekimi gibi oldu sanırım sezaryen dediğimiz şey