İlk bebeğimde cinsiyet partisi yapamamıştım içimde kalmıştı aslında yapacaktım sabırsızlıkla beklediğim için bir anda öğrenmek istemiştim :)
Şimdi ikinci gebeliğim yapmayı düşünüyorum çok abartılı değil sadece güzel bir anı kalsın istiyorum var mı fikirleriniz.
Birde şehir hastanesine gidiyorum doktor kağıda mı yazip verecek acaba nasıl oluyor şuan 10+3 haftalık oldum