Bugün 32. Hafta kontrolörüne gittik perinatolojiye yönlendirdiler beni bebeğimin karaciğeri büyükmüş ve kalbi iteklemiş 3 doktor gördü ve kordondan kan alma önerdiler. Ben ondan önce böyle bir sorunda doğum da yada doğum sonrası sorun olur mu dediğimde sadece büyüdügünde belli olur dediler böyle bişey yaşayan var mı yani başka doktorda gidicem zaten ama burda böyle bir problem yaşayan var mı var sa bilgilendirme yapar mısınız