Merhaba kızlar 🌸 Bu ay benim beynim yandı 30 mayısta tam anlamıyla regl oldum onun öncesinde 2 gün kahverengi lekelenme yaşamıştım ama reglim bu ay 11 gün sürdü bi gün yoğun bi gün hiç yok gibi bu durumuda ilk defa yaşadım regl 28 günde bir her ay düzenli olurum ve maximum 7 gün sürer doktora gittim Duphaston verdi . Benim bütün takvim şaştı yani normalde bat 26 Haziran gösteriyor regl bu kadar uzun sürmeseydi tabi . Bende ovülasyon testi vardı evde onunla bakayım dedim pek umudum yok bu aydan ama 2 gündür bu şekilde çıkıyor . Ya çatladı yada yumurtlama olmadı 🫠 Devam edeyim mi sizce test alıp testi ekliyorum .
