Kızlar akıl sağlımı kaybetmek üzereyim. Tüm tahliller testler yapıldı. En son histereskopi çekildi onda da sorun yoktu çizik atıldı ama yine kimyasal oldu. Bu kadar yüksek değer kimyasala nasıl döner. Ne yapmam lazım fikri olan önerisi olan var mı Allah rızası için yardım edin