Karaciğer enzim testim 236 çıktı kolestazdan supheleniliyor safra asit testi verdim ama 15 gün sonra çıkacakmış. 35+2 çok korkuyorum kolestaz olursa ve bebeğim tehlikeye girerse diye. Kaşıntıdan yerimde duramıyorum bebeğime bir şey olmasın da sabaha kadar kaşınmaya razıyım aranızda kolestaz geçiren var mı kolestazı olan