wkubranur merhaba ben Gazi hastanesine gidiyorum çok memnunum. Gazide 1 tane troid polikliniği var zaten, odada duygu hanım var ama gebeler için sürekli doçentleriyle konuşup karar veriyorlar ne yapalım, ne kadar başlatalım diye çok detaylı bakıyorlar