Merhaba kızlaar 34te 2cm 36da 3cm acılmam vardı bugun 37+1im sabah doktora gittim açılmam 4 olmus ama ben sancı vs hissetmiyorum nst sonucuda iyiydi doktor biraz elle uyarı yaptı sonra hafif agrı falan olmaya basladı ara ara tabi de sizce doğum ne zaman olur ya eve gönderdi bişi olmazsa yarın tekrar gidicem 🙂↕️