Normalde son reglim 28 nisan - kontrole gittim 5+2 dedi geç döllenme olmuş..
keseyi gördük alttan baktı yolk sac da görüldü. Ama kesenin yanında bir kese gibi bişey var orda kanama görünüyor dedi. 2 defa hiç kanama görmedin mi diye sordu hayır dedim hiç kanama leke bile olmadı çok şükür.
26 sında tekrar gel bebeği de kalp atışına da görürüz sıkıntı yok dedi.. Ama hiç progestan veya başka bir ilaç vermedi neden ?