Kızlar eylülde bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum kasımdan beri deniyoruz ama olmuyor pcos yok eşimdede sorun yok yumurtalarım gayet iyi sadece 1m çikolata kistim var bu ay letu kullandım çatlatma iğnesi yaptım bat 26 çatlatma iğnesinden hamile kalan var mı