Yarenasel Kizlar merhaba ben yumurtlamanın 11. Günü silik çizgiyle öğrenmiştim şimdi ayın 17 sinde adet olmam lazımdı olmadım dün tahlil verdim sonuç bu şekilde çıktı sizce cokmu düşük yarın bir dahami kan vereyim https://hizliresim.com/jixnyns
Elzem123 Yarenasel sonuç gayet normal canım gözün aydın inşAllah sağlıkla ilerleyen bir gebelik olur.
demirrleydi_ Yarenasel sonuç çok düşük değil ama doktor bir kaç gün sonra yine isteyebilir daha haftası küçük olduğu için
Beril63 Yarenasel sonuç normal canım başlarda sayılar düşük olur iki günde bir kan ver ki canm iki kat artış var mı gözlemle 🥰 sağlıkla gelsin insallah
Ayseguls_baby Yarenasel yarın tekrar kan ver canım. Aynı yerde vermesende olur ben ilkini özelde vermiştim 2. Yi sağlık ocağında
Esra_1609 Hayırlı. olsun canım sen iki gün de bir kan testi ver yükselmesini takip et, sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Yarenasel Beril63 çok teşekkür ederim inşallah yarın bir daha vereyim ayni hastane olmasa sorun olur mu ?
Beril63 Yarenasel aynı yerde takip yaptırman ilk aşamada daha mantıklı canm Labaratuar değişiyor çünkü ilerleyen süreçte başka yerlere de görünsen olur
Aassssyyy Takibini aynı hastanede yaptır veya sağlık ocağında ama bi yerde takipli kal değerler farklı olabilir ona da canım sıkılmasın şuanlık gayet normal bir değer önemli olan 2 günde 2 kat artması
Yarenasel Aassssyyy bizim saglik ocağı sadece salı Perşembe kan aliyor diğer hastaneye gidicem çünkü acilden giriş yapacam randevu yok bu gittiğim hastane acilen gebelik testi almıyor
Yarenasel Beril63 yarın randevu yok canım o hastanede acilinden giriş yapsam da gebelik için bakmıyorlar mecbur özele gidicem