İlk gebeliğim 38+3’te normal doğum olarak dünyaya geldi oğlum oldu, şu anda 2.gebelik kızımız olacak ama hala belirti vs yok :( korkuyorum kendi sancımla değil de sonunda suniye bağlanmaktan 😢 ilk doğumun tamamı suniyle gerçekleşmişti… Siz de durumlar nedir kaç haftalık oldunuz ? 💐