iknrkc Maksimum evde kalma süreniz ne 😁 bi haftadır evdeyim aşırı sıkıldım şu sıcakta gidecek bi yerde yok bebek olsa gün bi şekilde biterdi
NurAyse_nur iknrkc şu son zamanlar sanırım sıcaktan sürekli bir yorgunluk basıyor uyku çöküyor o yüzden fırsat buldukça yatıp dinleniyorum. Yemek çocuklar derken zaten gün bitiyor 😅
Bebivekedi iknrkc dışarı çıkamıyorum tansiyon düşüklügü yaşıyorum her yerde bayılacam korkusu yaşıyorum markete giderken bile beslenme çantamla gidiyorum 😂😂
defnosunannesi_ iknrkc ilk hamileligimde ben senin gibiydim vakit geçmezdi yat TV izle telefon falan. Derken çok canim sıkılırdı,şimdi ikinciye hamileyim 4 yaşındaki kızım terör estiyor ,uyusada azcik kafa dinlesem diyorum
ReyHalVe21 Elilar2225 aynen öyle bizde iki tane çocuk var bebek yok o karnımda günler şu gibi de değil gibi de bu sıcaklarda çok bunalıyorum
iknrkc NurAyse_nur vakit geçirecek çocuklarınız varya ondandır ben yalnızım eşim işten 10 buçuk 11 de geliyor 🥲🥲
Zehradgdrn Bebivekedi kaç haftalıksınız aynı sorunu yaşıyorum tansiyonum hep 8-3 9-4 dışarı çıkınca iki defa bayılmanın eşiğinden döndüm
Alpker Yerinizde olsambol bol uyur film dizi izlerim. Kitap okurum. Dini yönden kendimi geliştirmeye çalışırdım akrilik boyayla tuval taş falan boyardım…sonra istesenizde vaktiniz olmuyor🥲
iknrkc Alpker bende zaten akşama kadar yatıp dizi izliyorum 😂 ama hiç alışık değilim hayatım boş geçiyo gibi hissedip üzülüyorum gün sonunda
Gamzerkk iknrkc ay bende öyleyim tüm gün yatıyorum ilk gebeliğin surekli uykum geliyor yaprak dökümü izliyordum onu da bitirmek üzereyim 🥲😂
Umayy3411 iknrkc Ah şu sıcaklarr bide üstüne 3.5 yasındaki oğlum🥲 Beni yormuyor ama yinede tuvaleti yemeği istekleri park bi şekilde geçiyor klimanın önüne serilip duruyoruz zaten doğuma son 20 gün 🫠 sanırım artık 24 saatte yetmez gibi
Sendenbiri iknrkc 2 cocugum var, gün nasıl geçiyo anlamıyorum bile, genellikle akşam serinıne çıkıyoruz, hem banada temiz hava almak, yürüyüş iyi geliyo.
EceEgemen iknrkc Bi o tarafa devriliyprum Bi bu tarafa 34 haftalığım dışarı çıksam bin pişman olup geri dönüyorum yoruluyorum sıcaklarda bastırdı, doğumu bekliyorum valla dört gözle 🤣
demirrleydi_ iknrkc 19+2 deyim 3 yıl 1 aylık kızım var gün nasıl geçiyor bilmiyorum uyu uyan etrafı toparla çocukla ilgilen yemek temizlik gün bitti yine uyu 😂😂😂
Elif4774 iknrkc Bende çok sıkılıyordum halk eğitim kurslarına katıldım biraz kafa dağılıyor benimde ilk hamileliğim
iknrkc Elif4774 ben artık 32 haftalık oldum sanırım geç kaldım ilk başlarda düşünüyodum ama kışa denk gelmişti, 😞
mavideniz9696 iknrkc evde vakit geçiremiyorum çalışıyorum😂 izinli günümde de hep bir işim oluyor hiç yatıp dinlendiğim yok yani
Suheyle1 iknrkc evde kalmak mı oda neee ? Ben iş yerimize gidiyorum çalıştıgımdan degil ama evde kaldılca bi yerlerim agrıyor sürekli yatma modunda oluyorum o yüzden kocamın yanına gidiyorum iki kahve iki lak lak zaman geçiyor 😅
ogretmennn Evde olmanın tadını çıkarın bence 😂 işe git gel evde yemek yap temizlik yap derken bana zaman hızlı geçiyor maalesef gün sonunda yorgunluktan bitmiş oluyorum