Haticeongun Kızlar adet tarihim 2 Hazirandı fakat olmadım adet hala pazartesi idrar testi yaptım Silik çizgi çıktı bugün yine yaptım hala silik
minimomy_ Haticeongun ben de ilk testten sonra 4 gün daha yaptım doğru düzgün netleşmedi bile kan verin
Haticeongun Ipek0z koyu çıkması lazımdı diye düşünüyorum o kadar gecikmeden sonra be pazartesi Silik bugün perşembe hala silik
Dln25-25 Haticeongun benim 9 gün geçmişti adettim ve ona ragmen silik çıkmıştı gebelik ama 3 aylık sonra kürtajla sonuçlandı
Ipek0z Haticeongun hormon seviyen yavaş yükseliyor olabilir, testte problem olabilir sen en iyisi kan var canım