Biz de bu hafta aldık odasını kardeşi gelecek park yatakta yatıyordu. Cocukcanbebe instagramdan bakabilirsiniz pendikte mağazası var anadolu da.
30bine aldık melon model beyza 4kapak 6çekmeceli şifonyer olarak aldım iki kardeş rahat kullansın diye, sunta mdf karışık . Daha yeni kurulumu yapıldı mobilya kokusu çıkınca odasında yatacak bakalım