Gizem1315 Arkadaslae merhaba, 7 haftalık hamileyim. Kese büyüklüğüm normal ama bebek görünmüyor vajinal muayenede de gelişmemiş bu kalp atışı duyulmuyor dedi. Kürtaj yapalım dedi sizce olmalı mıyım, yoksa durdukça benim için riski olur mu?
Meleklerim5 Gizem1315 9.haftaya kadar görünme ihtimali oluyormuş kese de 25 mm olana kadar beklemek gerekirmiş geç döllenme falansa geriden gelirmiş
suushn hiç bir zararı olmaz merak etmeyin sağlıklı gebelikse zaten devam eder değilse de kendini atar artık.. ben 10. haftaya kadar beklemiştim hastaneye gitmeden 1 gün önce kendiliğinden düşük başladı sonra gidip kürtaj oldum. henüz çok erken 7 hafta inşallah sağlıklıdır ve kalp atışını duyarsınız
Gizem1315 suushn çok sağolun insan ne yapacağını bilemiyor bu durumlarda. Ben de beklicem hayırlısıysa olur değilse dediğiniz gibi zaten sonuçlanır
dalyaluna35 Kanamaniz yoksa 9. Haftaya kadar bekleyin gec dollenme olmus olabilir veya gelisimi geriden geliyor olabilir. Aynı durumu yaşadım. Su an 12 haftalik. Bos gebelikse zaten illa ki kurtaj olacaksınız. Bence acele etmeyin
Gizem1315 dalyaluna35 az da olsa bazen kahverengi akıntı geliyor ama doktor ilaç ya da fitil vermedi. Beklemekten bişey kaybetmem sanırım. Kolay değil gerçekten
dalyaluna35 Meleklerim5 6+5te gordum gittigim doktorlardan biri bebek gelisimi geriden geliyor olabilir bekleyelim demisti diğeri bebeğin gözükmesi mucize olur boş gebelik kurtaj oneririm demişti. Ben beklemeyi tercih ettim herhangi bir kanamam yoktu