Doktorun hasta reddetme hakkı var tıpkı hastanın doktor seçme hakkı gibi. O yüzden size bunu demesi garip gelmedi bana. İnancım gereği ben de bebeğime dokunmayacak olmama rağmen testi yaptırdım. Ultrasonda zaten bir sorun görülmemişti. Sorun olmayınca da doktorum tercihi bana bıraktı. Ben sadece ihtimalleri bilmek istedim. Ona göre hazırlıklı olmak ve doğumdan sonra bilinçli olmak için. Kimi doktor bu testlere çok önem veriyor. Hatta detaylıda da ilk sordukları bu testin verisinin elinizde olup olmadığı. Ama yoksa da bu yanlış demek değil. Eğer başka doktor varsa çevrenizde ruh sağlığınız için doktor değiştirmenizi öneririm.