Nobleays Merhaba çok kararsızım, lütfen yardım edin. Kafamdaki hastaneler, Hisar Hospital Çamlıca, Emsey Pendik, Erdem Çakmak Hastanesi lütfen yorumlarınızı açıksözlülükle yapabilir misiniz? 8+3 gebeyim
Ayseguls_baby Nobleays merhaba ben sancaktepe bölge hastanesine gidiyorum çok memnunum doktorumdan. Erdem çakmağa gebelikten önce gitmiştim bebek düşüncesiyle. 20 küsür prolaktin değerine dostinex başlatmıştı doktor hanım. Daha sonra çeşitli hastanelere, eğitim araştırmaya, doçentlere gittiğimde şok oldular o değere nasıl ilaç başlatılır diye. O sebeple erdemden soğudum daha da gitmedim. Benim deneyimim bu şekildeydi
Kbr-cnbrc Nobleays çakmak erdeme gidiyorum gülçin hanıma cok memnunum ilgisinden konuşkanlığından ve acele etmiyor herşeyi rahatlıkla konuşup sorabiliyorum bu cok önemli bence hamilelikde
slevia Ben Çamlıca Medipol hastanesinde takipliyim. 28 haftalık hamileyim suanda. Hastaneden de doktorumdan da çok memnunum. Yazdığın hastanelerden yalnızca Erdemi biliyorum fakat yakın arkadaşım orda çok mağdur edildi. Diğerleri hakkında bir fikrim yok 🌸
Nobleays slevia erdem hastanesinde hangi doktora gidiyordu arkadaşınız doktor mağduriyeti mi dönüşünüz için çok teşekkür ederim
Hacerstylmz Bende çakmak erdem hastanesine gidiyorum 15+6 haftalık hamileyim puanlık memnunum hastaneden ve doktordan
Ayseguls_baby Nobleays gülçin hocaydı. Normalde herkes çok memnun ama benim deneyimim iyi olmadı daha ilk gitmemde hemen ilaca başlattı kendisi hariç gittiğim bütün doktorlar çok şaşırdı.