Selam anneler 🌸 39+2 deyim pazardan beri 1-2 cm acikligim var kasilmalarim da arada geliyo ama belimde ya da kasigimda daha ağrı olmadı. Pazartesi günü doktorum suni sancıyla başlatmayı önerdi. Sagligimizda hiç bi sorun yok çok şükür. Sizce biraz daha doğal başlamasını beklemeli miyim? Suni ile çok zor geçtiğini duydum tecrübeli anneler deneyimlerini paylaşabilir mi? Çok kararsız kaldım 😞