Kızlar adete 6 gün kala, yumurtlamadan 8 gün sonra test yaptım ama negatif. 6 gün kala tespit ettiğini söylüyor erken testler. Kesin negatif midir? Hiç sonradan pozitife dönen oldu mu? Ovülasyon testi de yaptım koyu çıkmadı. Gebelerde pik oluyormuş diye gördüm, kaç gün kala koyulaşıyor acaba? 2 gündür baya bir bel ağrım kasık ağrım vardı, çok üzüldüm yine negatif görünce ya😔