Tugba2626 canım benimki hemoroid değilmiş içerde yırtık olmuş o kanıyomuş parça da yırtılan parçaymış.ona yapabilceğimiz bişey yok kemdi kendine iyileşmesini bekliycez dedi. Ama küçk küçük hemoroidlerim varmış içerde. Ağrı için krem verdi bir de kanadığı için fitil verdi. Ben kullanmak istemedim zeytin yağı sürüyodum pamuğa o bölgeye sürüyodum pamukla birlikte duruyodu orda bütün gün. Bir de ılık-sıcak arası su tutup yıkıyodum günde bi kaç defa çok şükür baya küçüldü. İnşallah sana da iyi gelir🙏🏻 Bu arada cerrah sıcak suya oturabilirsin dedi ama ben onun yerine su tuttum