lux38 iyiyiz çok şükür ki. Mustafa hoca gayet iyi bir doktor muayene için bende Mustafa hocanın takipli hastasıydım ve çok memnun kaldım. Ancak doğumuma Mustafa hoca girmedi malesefki yinede iyi geçti. Hemşirelerden falan özel muamele beklentin yoksa idare ederdi. Kötü değildi ama bir özel hastane değil tabii