Kızlar selam son adet tarihime göre 7+1 deyim 6+5 Ken hastaneye gittim kese görüşdü yolk sac da görülmesi gerekirdi ama doktor çok gazın var gözükmüyor dedş kese 1.15cm keseye göre 5 buçuk 6 haftadaydım bugün beta 24507 çıktı cuma yarından sonra hastaneye gideceğim 7+2 de karından kalp atışı duyar mıyım
24 bin betayla boş gebelik ihtimali bar mı yolksac bile görmeyince korktum boş gebelik diye