
Kızlar ben bir buçuk yıldır çocuk istiyorum. Ocak da bir kimyasalım var. mayısın 19 unda çatlatma iğnesi 21 inde ise aşılama yaptım. Haziranın 4 ünde kan testi yaptım ve koca bir sıfır çıktı ama asla sonuca inanmadım. Ve 9 Haziran da regl olduğumu sandım 3 gün boyunca bir ped kadar kanamam oldu sonra leke şeklinde. 2 gün önce mantı yapıyordum çiğ kıyma kokusu benim midemi çok bulandırdı. Ara ara kaşık ağrılarım ve bulantım oluyordu. Test yaptım dün ve bugün silik şekilinde gördüm. Yarın kan vereceğim . Böyle bir şey başına gelen var mı gerçekten şoklardayım