selam anneler 27 haftadayım ıkk gunden berı akıntı kasıntı devam edıyor bazen kasıntı o kadar kotu oluyorkı buz kompres yapmadan dinmiyor acısı… vajına ıcı kıpkırmızı tahrıs oluyor. varmı benım gıbı olan cok canım acıyor artık… yatıstırıcı bır krem onerısı olan varmı ? baskıdanmıdır bılmıyorum sankı vajına dısarı cıkıcak. ☹️🥹 aynı olanlar yorum yazsın… doktorda fıtıl krem baska bısey vermıyor.. onlarda nafıle☹️☹️