Ayy bebiş uyuyunca aktif olmaya basladımm. Doğumdan önce ağdamı yaptırdım ama sezeryan doğum yaptım kuaföre agdaya gitsem bikini bölgem için hep giderim afedersiniz, bi sorun olur mu zarar verır mı o bölgeye ağda yapmamız? Yapanlarınız varsa eger acill yardım kızlar aklıma takıldı dikiş yerınde tüy çıkmıyo tabı ama bıkını bolgesını temızlemek o an zarar verır mı? Tecrübeli annişler kızlarım cevaplarınızı beklerım. Jilet krem kullanmak istemem