Dali Iyi aksamlar kizlar, Bebegimi 40+4 bugün dogurdum.4250 gr ve 53 cm normal dogum oldu. sSabah 5 te sancim geldi ama duzenli degildi degildi ve godereke siddetlenmedi.Saat 10 dakikada kesildi ama nisan geldi.Saat 14:00 te tekrar ara ara sancilar oldu ama duzenli degildi. Dus aldim dinlendim hatta gecti Gibi oldu.Duzensiz sancilar geliyordu her 20 dakikaya bir ya da yarim saate bir ama siddeti artmisti sadece sanaha gore.Hastaneye gittik 16:30 da kontrol amacli 2 cm acilma dedi.17:00 den 17:40 a kdar yurudum be nefes egzersizi yaptim belki acilma Ilerler diye.18:00 de kontrolettiler 9cm oldu.Epidural icin gec kaldik dediler be epiduralsiz ve kesisiz 18:40 ta bebegim kucagimdaydi.Kolay degildi ama kisaydi. Umarim isteyen herkes saglikla kucagina alir.Sadece sancilariniz duzensiz de olsa son haftalarda doktora gitmekten kacinmayin,ne zaman gelecekleri belli olmuyor:)iyi aksamlar herkese
Hennademet Dali ay masallah 38+3 oldum ve cok tırsıyorum.. şuan bu yazınızı okumak beni biraz rahatlattı 😬 ımarım aynı sekilde kısa sürede olue dogumum