Kızlar 38+2 haftalığım yarın sabah kontrolüm var. Bebek geçen hafta 3800 dü bir parmak da açıklığım vardı. Muhtemelen 4 ü geçti ama benim hiç bi belirtim yok. Sezaryen olmak istemiyorum. Sizce yarın doktora normal doğum yapmak istiyorum desem tetikleyecek bişey yapar mı. Yani yatış yapıp suni falan dener mi acaba. Yoksa bekleyip sezaryen mi yapalım der.