Merhaba anneler 5yaşında bir oğlum var ,eşimle 2.gebelik düşünüyoruz denedik olmadı . Vitaminler vs denedik olmadı . Rahim filmi çektirdim dün anestezili. 2 tüpüm kapalıymış 1’ini açmışlar. Çok şaşırdım yumurtalarım vs çok iyiydi her şeyim iyiydi ama tüplerin bu halde olacağına ihtimal vermedim. Üzgünüm durgunum ne bileyim bir garibim 🥹 oğlumu doğurduktan 2hafta sonra sol bacağım şişmiş toplar damarım tıkanmış bacaktan anjuyo olmuştum . Rabbim’e şükürler olsun ama kendimi kötü hissediyorum sanki her şey beni bulmuş gibi bu genç yaşımda 😭