Derinshee Hanımlar aksam saat 10 dan beri 5 dk 6 dk 7 dk aralıklarla sürekli sancım geliyor 1 dk kadar sürüp gidiyor nstmde de 2 gün önce sancı çıkmıştı şuan 38+3 üz sizce doğum mudur? Yalanfı sancı bu kadar uzar mı
Tugcemiss- Derinshee sanci olabilir benm 20 dk 10 dk sonra 5 dk snra 3 dk inmisti dediginiz gibi saniyelik dakiklik oluyor sanci geciyor