Tatli_bebek12 Oluyorumanlsana Asel Lina güzel isim ama etrafında son bir yıldır okadar duydum ki artık neden herkes Lina dedim aselde kesinseniz farklılık olsun Huma olsun bence
Minik1Civciv Oluyorumanlsana benim de kızım olacak Allah’ın izniyle Asel Hüma olacak 🌸 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 🤲🏻