Selamlar en son 2 yıl önce buralardayım. Tekrar katıldım aranıza galiba 🥲 reglim bir gün gecikti test yaptım normal kıytırık gebelik testi pozitif çıktı erken gebelik testi yaptırdım negatif çıktı . Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı ? Hangisi daha doğrudur acaba ?