Sevgilimmmmmmm 10 günlük bebeğim var. Bu saatlerde asla uyumuyor. Emziriyorum uyuyor yatağına koyuyorum 10-15 dakika sonra ağlayıp meme istiyor. Sizde durumlar nasıl
Sevgilimmmmmmm Ates06 ohh afiyet olsun. Ben bir yandan iyi ki böyle diyorum. Sarılığı var bol bol emzirmeyle geçer ancak ama gündüzleri zombi gibiyim
ppmerlina Sevgilimmmmmmm yenidoğanlar en fazla 1.5-2 saatte bir emzirilmeliymiş ne kadar çok emerse o kadar iyi