Zlyha71 Merhaba hayırlı akşamlar 🤰🏻 Arkadaşlar instagram’da bi sayfayla karşılaştım noktabebe adında bebek odalarının fiyatları çok uygun geldi alanlar veya gidip inceleme fırsatı bulanlar var mı acaba ? internet üzerinden almayı düşünüyoruz o yüzden tam güvenemiyoruz .
semazkcblc Zlyha71 ben gittim gördüm canım, ürünler aynı fotoğraftakiler gibi. Öyle sunta gibi falan dandik değil malzemeleri, ama ben sormayı unutmuştum siz yine de sorun malzeme ne kullanıyorlarmış
GamzeCan Zlyha71 bende bebek arabası sipariş verdim salı günü falan gelir baya soru falan sordum sabırla hepsine cevap verip resimle anlattılar🤗
Adencanan Zlyha71 canım buraya sitenin linkini atarmısın? İnstagram kullanmıyorum linkten açıp bakıcam🙃
Aysenur27 Bende aynı sayfayıinceledim fiyat olarak ürün olarak hoşuma gitti belki bilen bardır bende burda bekleyeyim 😊
Aysenur27 I Zlyha71 cankm eşimin asker arkadaşı İstanbul’da bu dükkana yakınmış Cumartesi bi aksilik olmazsa gidip bakıbercek oldu duruma göre sana haber ederim :)
Aysenur27 Zlyha71 canım arkadaşımız bugün baktı odalar tıpkı resimdeki gibi mağazadaki çalışanların ilgisi de çok güzel dedi biz sipariş edeceğiz 10 gün içinde geliyormuş 😊
Zlyha71 Aysenur27 çok teşekkür ederim canım ürününü alınca banada resım gonderebilirmisin zahmet olmazsa canım 🙏🏼 Biz doguma yakın alabılcez de
Dderryaa Aysenur27 ben konuadna bi mağazadan baktım bugün nokta brbrdr paylaşmış sadece yatağı montessori kullanmış 1800 tlye yarın gidip alacam hoşıma gitti benm malzemesi iyi babamda dedi al kullan 10yıl gider dedi satan kişi
Zlyha71 semazkcblc çok teşekkürler zaten çok uzun süreli kullanmıcak fiyatına gore banada iyi geldi açıkcası . Çok beklentıye girmedim malzemeden
Krispiim16 Zlyha71 aslında çok uzun ömürlü canım doğru mobilyayı seçersen ben kanz bebe den aldım bazası ve beşiği bayağa büyük
-zlhzynp- Malzeme olarak çok aşırı iyi beklemeyin ama yine de güzel. 10 günde değil yaklaşık 24 günde falan geldi bize. Satış sözleşmesi falan istediğimizde ters cevaplar aldık güvenmiyorsanız almayın gibisinden ama ben iletişimden memnun kalmadım ama ürünleri gönderdiler yani biz biraz detaycı yaklaştık eşimle.
Mugert -zlhzynp- merhabalar nokta bebeden oda almışsınız kurulum şeması çıktı mı içinden ya da çok zor oldu mu? Çok detaylıymış duyduğuma göre
Betus125 Bende aldım görenler bayılıyo bizde istiycez diyolar İstanbul'dan tunceliye de 10 gün de geldi
Mugert Betus125 merhaba nokta bebeden mobilya almışsınız kurulum şeması var mıydı içinde sanırım çok zormuş nasıl oldu kurulumu
esraesraklc Kbr5361 bende beneto aldım nokta bebeden güzel geldi kullanışını bilemem tabi henüz kullanmadım☺️
MerveAvc Ben gidip baktım ürünler aynı gördüğünüz gibi güzel ben girdiğim gibi almayı düşündüm ama eşim biraz araştıralım dedi aynı marka daha ucuza olan yerlerde var Bebek arabası 600 tl Uyku seti 270 tl Mobilya 2500 tl Yatak 200 toplam 3570 yapıyor orada komple set 4200 tl
Zlyha71 MerveAvc yani tek tek almak daha iyi o zaman çünkü ben bebek arabamızı elele den almıştım bunu söylemeniz çok iyi oldu açıkcası teşekkürler ☺️
Zlyha71 Adencanan https://instagram.com/noktabebeistanbul?utm_source=ig_profile_share&igshid=11njppvdzds07 tabiki burası sayfa ☺️