Damla_adl Kızlar merhaba 2 gündür neredeyse hiç geçmesen sol kasık ağrım var ara ara geçiyo ama kısa sürüyor yarın doktora gidicem normalmi bilemedim kanama vs hiç bişey yok böyle yanma şeklinde bi ağrı
Busra2013 Damla_adl benim de vardi 25 haftadayim hala var doktor normal dedi magnezyum verdi benim ayni adey oldugum sekil sag kasigimla sag bacagim agriyor
MGVN0 Damla_adl Merhaba benim de sizin anlattığınız gibi geçmeyen bir kasık ağrım var doktora gittiniz mi ne dedi ben de bugüne randevu bulabilirsem gidicem